ASCENDIA S.A., simbol de tranzacționare ASC, a lansat marti, 23 august, versiunea Beta a portalului educațional Dacobots.com, aceasta poate fi vizitata la adresa www.dacobots.com.
Produsul face parte din planul de extindere a afacerilor companiei, urmărind accesul la piața internațională de eLearning de tip retail online. Portalul educațional Dacobots este organizat sub forma unei platforme cu jocuri educative destinate copiilor cu vârstele între 4 și 12 ani. Acesta are conținut multicultural și se bazează în special pe conceptul de edutainment, adică educație prin joacă. Prima fază a proiectului a fost finalizată (platforma web și primele jocuri educative), atingandu-se astfel un punct important în planul proiectului prin lansarea variantei Beta pentru testarea publică.
Obiectivul portalului dacobots.com este de a pregăti și de a educa noile generații într-un mod modern, ținând cont de evoluția tehnologică și mai ales de pasiunea celor mici pentru acest domeniu – tehnologia digitală. În acest sens, este necesar ca metodele utilizate în cadrul procesului de transmitere a informațiilor să asigure o captare eficientă a atenției copiilor. Portalul Dacobots pune la dispoziția utilizatorilor o serie de jocuri educative menite să le îmbogățească celor mici cunoștințele și să le sporească abilitățile cognitive într-o manieră plăcută și distractivă. În lumea Dacobots, o lume a viitorului, tehnologia, educația si divertismentul se întrepătrund. Conținutul educațional prezintă informații din numeroase teme de actualitate, prezentate în conformitate cu ultimele descoperiri științifice.
Publicul-țintă este alcătuit din copii cu vârsta cuprinsă între 4 și 12 ani. Aceștia vor fi îndrumați de cinci roboți care vor îndeplini rolul de profesori virtuali: Zalmox, Derzelis, G4, H.E.N.A și Lau.
Cele 6 materii utilizate în cadrul portalului Dacobots în această etapă inițială sunt: Sănătate, Matematică, Știință, Limbă, Istorie și Artă.
Portalul în versiunea Beta conține 30 de jocuri educative grupate în funcție de tematica lor în mai multe serii: Antrenamentul creierului și dezvoltarea abilitatilor acestuia, Alimentație sănătoasă, Obiceiuri nocive, Părți de vorbire, Civilizații ale Antichității, Genele și ADN-ul, Aritmetica. Alte serii vor fi dezvoltate pe măsura extinderii produsului.
În versiunea Beta accesul este liber, urmând ca odată cu expirarea perioadei de teste live să fie introdusă o variantă de abonament cu plată pentru accesul la toate jocurile educaționale. Portalul și jocurile educaționale pot fi accesate de pe PC-uri, MAC-uri, tablete și telefoane smart având ca sisteme de operare Microsoft Windows, Apple OS, Android sau IOS.
Limbile de implementare:
- Engleză – limba de circulație internațională aleasă pentru versiunea Beta.
- Română – jocurile educative în limba Română vor fi lansate în Septembrie 2016, în perioada începerii noului an școlar în România.
- Alte limbi – începând cu prima jumătate a anului 2017
Pasul următor este stabilirea de parteneriate strategice locale și internationale pentru popularizarea conținutului dezvoltat.
O serie de dezvoltări suplimentare sunt în planul de desfășurare a proiectului, însă detalii referitoare la acestea vor fi furnizate la momentul oportun, din considerente strategice.
Ascendia (ASC), companie românească specializată pe domeniul eLearning a intrat la tranzacționare în data de 7 iulie 2016, pe piața AeRO administrată de Bursa de Valori București (BVB).
La listare o actiune se tranzactiona cu 9.1Ron iar astazi, 25 august 2016, o actiune ASC valoreaza 14,5 Ron avand un randament de peste 60% fata de cotatia initiala.
Comentarii