Asociația pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România (ARIR) lansează un studiu de percepție în rândul investitorilor individuali despre comunicarea companiilor listate la Bursa de Valori București (BVB).
Studiul se va desfășura în perioada 21 martie – 15 aprilie 2019, în cooperare cu Investors Club, Asociația Utilizatorilor Români de Servicii Financiare și www.investestelabursa.ro.
Principalele întrebări se referă la sursele de informare utilizate, modalitatea de interacțiune a investitorilor individuali cu companiile listate, percepția față de atractivitatea pieței de capital din România, precum și factorii de decizie privind investițiile.
Intra aici si completeaza chestionarul http://bit.ly/icperceptie. Multumim :)!
Ne bucuram ca avem posibilitatea sa putem masura modul in care investitorii iau deciziile de investitie. Rezultatul studiului va fi facut public si poate mai important decat asta, ARIR, impreuna cu partenerii sai, va oferi bune practici si educatie celor implicati urmand a imbunatati comunicarea si informatiile relevante celor interesati.
Daniela Serban, Presedinte ARIR spune ca: ”Studiile de percepție vin în ajutorul companiilor listate și permit adaptarea strategiilor de comunicare în linie cu așteptările investitorilor. Este al doilea studiu de percepție în rândul investitorilor, după încheierea cu succes, în noiembrie 2018, a unui studiu de percepție adresat investitorilor instituționali. Interacțiunea cu investitorii individuali este la fel de importantă ca cea pe care companiile o au cu investitorii instituționali. Deși instrumentele utilizate sunt diferite, accesul investitorilor la informații ar trebui să fie egal.”
Intra aici si completeaza chestionarul http://bit.ly/icperceptie. Multumim :)!
Comentarii